Връщане и рекламация

Ние от Airs.bg  изпращаме пратките си чрез куриер Еконт Експрес. Всички поръчки се изпращат с опция „Преглед“ преди плащане. Това Ви дава възможност да отворите пратката и да се убедите дали изпратеният продукт от нас отговаря на снимката в нашия сайт и да го сравните с Вашия стар компресор, въздушни възлавници, амортисьори и т.н. Чрез тази опция добивате по-ясна представа за продукта в момента на получаването му. В случай, че не желаете продукта, може да го върнете веднага на куриера като заплатите само транспортните разходи. Всички продукти, които продаваме са с актуални снимки на сайта.

 

Куриерските такси се определят от Еконт Експрес, НЕ от Airs.bg. Средната цена на доставка на стоките от нашия магазин е 10лв. Имайте предвид, че цената на куриера се определя от тежестта на поръчания продукт и стойността на наложения платеж.

 

Ако сте заплатили поръчката си:

В срок от 14 дни имате право да върнете или замените това, което сте поръчали, но само ако е в състоянието, в което сте го получили от нас.  Продуктът да не е използван или монтиран и в оригиналната си опаковка. Ако тези условия са спазени, веднага след като го получим обратно от Вас, ще направим замяна за друг продукт или ще Ви възстановим пълната стойност, която сте заплатили.

Може да се свържете с нас и на телефон 0897 97 57 03, за да уточните какво желаете. При замяна или връщане на продукти куриерската услуга е за Ваша сметка. 

Сумата може да Ви бъде възстановена или чрез наложен платеж със задължителен преглед и тест, или чрез пощенски паричен превод след получаване на пратката  от наша страна.

 

Рекламация на дефектирала въздушна възглавница, компресор, амортисьор или друг продукт

Всеки един закупен продукт от нас е с гаранция. В зависимост от продукта варира от 6 месеца до 24 месеца. В случай на проблем със закупен компонент от нашия магазин може да ни го върнете задължително придружен с гаранционна карта. Ние имаме тестери за всички предлагани продукти от нас и ще проверим дали компонентът е дефектирал или имате проблем някъде другаде по системата. 

 

В случай на дефект се изготвя протокол, с който се уведомява производителя на въздушните възглавници, амортисьори, компресори и т.н. дали проблемът е производствен или е породен от неправилен монтаж или експлоатация.

Във всяко едно производство има дефектни стоки – ако Вашият продукт е дефектирал, производителя в рамките на 1-2 дни ни отговаря за неговата подмяна. Ако той не е дефектирал в следствие на производствен дефект, ще Ви дадем писмен отговор как точно се е случило събитието и какво го е причинило. Производителите на съответните стоки със сигурност знаят как, кога и защо техният продукт е дал дефект.

 

При допълнително възникнали въпроси сме на Ваше разположение

Product Filters